Tokiam žmogui kaip aš, kuriam visko norisi visų rūšių, gyventi labai sunku. Arba labai brangu.
O aš nenoriu išleisti daug pinigų akiniams nuo saulės, juolab, kad man su skirtingais drabužiais dera skirtingos formos ir spalvos.
Galiu kaltint tik savo nesusiformavusį stilių, kuris svyruoja tarp 3-io ir 6-о dešimtmečių, kartkartėm „nusimušdamas“ į šiuos laikus, pvz. vyrams beprotnamį primenančius baltus XL dydžio vyriškus marškinius, partizaninės spalvos striukę, bėgimui skirtus sportbačius ir sidabro folija spindinčias rankines.
Na taip, galėčiau investuoti į man labiausiai tinkančios formos juodus klasikinius akinius nuo saulės, tačiau, ach, kaip vilioja apvalūs „Moschino“ su raudonai balta kojele ir „peace“ ženklu. Jau matau, kaip gerai atrodytų snieguotuose kalnuose prie megztos kepurės ir prie dryžuotų drabužių pajūry. Du šitie variantai kainuoja tiek, kiek skrydžiai pirmyn ir atgal į kalnus ir prie jūros.
Keisčiausia, kad kai „Fielmanne“ man užrodė „Carrera“ akinius, aš to brando iš kalnų neatsiminiau – nors jis labai dažnas tarp kalnų slidinėtojų. Vėliau paaiškėjo, kad “Carrera” pirmieji, daugiau nei prieš 40 m., sukūrė slidinėjimo akinius su keičiamais stiklais, kas ir šiandien yra šiokia tokia prabanga.
Bet ne tame esmė – esmė, kad tai brandas, kuris puikiai orientuojasi ir technologijose, ir madose, nors nėra toks žinomas kaip drabužių mados namai. Ir „Carrera“ žino, ką reikia pasiūlyti žmonėms su kintančia nuotaika ir kontekstais – akinius su keičiamu „fasadu“.
Man tai buvo eureka! Būtiniausiai būtinas klasikinis variantas – juodi rėmeliai su metalinėmis kojelėmis, kas įvardinama kaip vienas iš 2016 m. akinių trendų (half metal, half acetate frames).
Kaina tik – 99 EUR. Be to, į rinkinį įeina ir antras papildomas fasadas – aš pasirinkau taip pat klasikinį – raginį/vėžlio kiauto.
Papildomas fasadas, perkamas atskirai, kainuoja 14 EUR – galima rinktis iš keliolikos vienspalvių ar spalvotų variantų. Laisvalaikiui, prie žydrų džinsų bei balto t-shirto man geriausiai tiks balti su komiksus primenančiu piešiniu. Taip pat gundžiausi baltais, raudonais ir indigo spalvos rėmeliais, bet šį klausimą atidėjau tiems laikams, kai reikės kažką konkrečiai priderinti.
Žodžiu, patenkinta tiek, kad esu pasiryžus tuos akinius laikyti specialioje dėžutėje, nors įprastai elgiuosi perdėm laisvai ir nuo subraižymo nenusaugau. Beje, „Carrera“ vykdo puikią kampaniją su nurautais žmonėm, pavadintą #OUTTHERE. Inspiruojantis kampanijos manifestas skatina spontaniškumą, myliomis nutolusį nuo kasdienybės.
Tame projekte užmačiau vieną paryžietę, su kuria sutampa skoniai dėl akinių modelio – NATHPARIS, kurią iš karto pafollowinau „Instagrame“. Tai dar viena priežastis perskaityti „How to Be Parisian Wherever You Are“ – lietuviškai skamba kiek kitaip. Kaip tik šiomis dienomis galvojau, kaip svarbu gimtąjį miestą ir vietas, pro kurias eini kasdien, pamatyti tarsi iš naujo, šviežiu žvilgsniu. Todėl jau žinau, koks bus balandis mano happyagendoje – #find.
Leave a Reply